Naše služby

Klasický přístup k retailovým projektům dnes často nestačí. Úspěšný projekt potřebuje kreativní a hlavně komplexní přístup. Od správné strategie, která mu dá jasný směr, až po spolehlivé a efektivní každodenní řízení. Zaměřujeme se na projekty, jejichž aktuálním cílem je vylepšit svou výkonnost. Nestačí jen vymyslet nový směr, důležité je uvést ho v praxi a zajistit jeho trvalou udržitelnost.

Díky našemu manažerskému know-how, schopnostem, znalostem, zkušenostem a kreativním schopnostem, se zaměřujeme primárně na projekty, kde nedokázali najít a vygenerovat přidanou hodnotu ani renomované společnosti z oboru real estate advisors.

Služby zahrnují kompletní balíček všech služeb, které jako majitel můžete efektivně potřebovat

Strategie

Identifikace silných a slabých stránek projektu, jeho rezerv a potenciálu. Nalezení vhodného positioningu na trhu, který po jeho implementaci generuje přidanou hodnotu. Vše důkladně propracováno na základě analýz, vlastních zkušeností a s využitím našeho unikátního know-how.

Cíle:

  1. Zvýšení tržní hodnoty
  2. Zvýšení výnosů
  3. Vylepšení kredibility

Nezávazně pro Vás můžeme posoudit zdarma potenciál Vašeho projektu. Stačí se na nás obrátit a poskytnou nám základní informace a umožnit prohlídku.

Asset Management

Asset Managementem (AM) se dle globálně akcentovaného standardu míní systematické a koordinované činnosti a postupy, kterými organizace v průběhu životního cyklu optimálně a trvale spravuje svěřený majetek a aktiva, jejich související stav a výkonnost, rizika a výdaje, za účelem dosažení předem stanovených organizačních strategických plánů. Starší definice, či definice používané na starších zahraničních trzích říká, že AM je správa podnikových aktiv zpravidla nemovitého charakteru. Asset Management má proto za cíl zajistit majiteli vždy optimální hodnotu jeho majetku. Optimální hodnotou se míní komerční, estetická, funkční či jiná hodnota, která majiteli nemovitosti přináší v potřebné době (krátkodobě či dlouhodobě) maximální přínos / výnos, či splnění jeho strategických cílů které svému AM zadal.

Zní to poměrně jednoduše a srozumitelně, avšak prvním předpokladem ke správnému výkonu činnosti AM je správné porozumění cílům vlastníků nemovitosti. Dost často se v praxi stává, že vlastníci mají jasnou představu, co od projektu chtějí, ale když se začneme ptát na konkrétní představy zjistíme, společně s vlastníky, že jejich představy byly abstraktní a nepojmenované, pouze pocitové a proto se dokážou měnit z měsíce na měsíc či z týdne na týden. Proto je velmi důležité, aby si AM nejprve ujasnil cíle vlastníků, provedl je jejich představami tak, aby společně dokázali abstraktní představy pojmenovat. Z praxe můžeme říct, že tento proces může trvat i několik měsíců, ale rozhodně stojí za to. Jedině tak totiž lze dosáhnout úspěchu a spokojenosti vlastníků a proto by tím každý AM měl začít a věnovat se tomu, dokud nebude mít všechny potřebné odpovědi, aby mohl začít řídit svěřený majetek.

Finance

Reporting Vám můžeme poskytovat prakticky online prostřednictvím Power BI. Jelikož obvykle vedeme i účetnictví, které zpracováváme na denní bázi a systém Power BI je s naším účetním SW propojen, má reportovací nástroj Power BI pro Vás aktuální data každý den. Můžete tak v klidu sledovat výkonnost své nemovitosti, hrát si s různými funkcionalitami, které Power BI nabízí.
V rámci finančích služeb jsme Vám pak schopni poskytnout i služby finančního řízení a poradenství, jednání s bankami, správu úvěrů, zajišťování financování akvizic nebo rekonstrukcí atd.

Property Management

Společným cílem Asset (AM), Property (PM) i Facility (FM) Managementu je optimalizovat řízení správy majetku a podpůrných procesů. Cílem jsou celkové úspory v podpoře a správě majetku, rychlejší vyřízení požadavků nájemců, efektivnější využívání majetků a podpora všech nájemců nemovitostí. Konečným důsledkem v oblasti základních činností je pak zvýšení produktivity a snížení nákladů, i když i toto není vždy vnímáno jako prioritní v závislosti na pohledu úrovně managementu i vlastníků.
V každém případě i velmi schopný PM má velmi limitované hranice, pokud nemá velmi schopného AM. Je ale zajímavé, že to funguje stejně i opačně a proto velmi dbáme na to, aby personální obsazení a složení týmů vždy fungovalo jedním i druhým směrem. Takové zaměstnance si musíme vychovat a naučit je takto pracovat.

Marketing

Marketing se zpravidla soustředí sám na sebe a své akce, eventy a přilákání návštěvníků. Je však velmi důležité, aby marketér vnímal svou roli správně, protože to je právě on, kdo přenáší postupné změny projektu na trh a proto musí být součástí týmu, přinášet své poznatky a aktivně se zapojovat do  definování strategie a přispívat k postupnému znovuzrození projektu.

Účetnictví

Účetnictví je až na posledním místě, ale bez jeho řádného a každodenního vedení, bychom nebyli schopni vyhodnocovat vývoj projektu a adekvátně tak reagovat v čase na jeho potřeby. Správné porozumění řeči účetnictví je tak naším základním kamenem ke správné stavbě projektu.