Naše projekty

Díky našemu know-how, schopnostem, znalostem a zkušenostem se zaměřujeme primárně na projekty, se kterými si jiní nevědí rady. Dokážeme efektivně uchopit a najít cestu pro projekty, které jsou ztrátové, zaostávají za plánem a obecně nepřinášejí očekávané výstupy.

OC Olomouc City

OC OLOMOUC CITY je jedním z dalších olomouckých obchodních center, které jsme převzali v roce 2021. Celková výměra centra činí 19.725m2 a nachází se na velmi dobré dopravní dostupnosti. Je propojeno s hypermarketem GLOBUS, který zahájil provoz v této lokalitě již v roce 2000. OC Olomouc CITY je v regionu jedinečné svým významným podílem, který zde zastupuje sektor zábavy (Cinestar, Jump Family, dětská zóna Amazonie) na celkové ploše 5.300m2. Obchodní centrum tak tvoří ideální místo pro nákupy i zábavu pro celou rodinu po celý týden.

Našim cílem je optimalizace tentant mixu a refit centra pro posílení role OC v jeho okolí s ohledem na velkou konkurenci v dané oblasti.

Shrnutí

  • Efektivní refit centra
  • Posílení role OC v jeho okolí
  • Optimalizace tenant mixu

OC Haná Olomouc

OC Haná je jedním ze čtyř velkých obchodních center ve stotisícové Olomouci. Jeho správu jsme převzali v roce 2017 a naše působení se neslo v duchu změny tenant mixu a částečného refitu centra. Výsledkem bylo výrazné navýšení hodnoty centra při jeho následném prodeji.

Na spolupráci jsme navázali i s novým vlastníkem a projekt i nadále řídíme. Analyzovali jsme konkurenci a poptávku v regionu a pro centrum, které dosud mezi ostatními zapadalo, jsme vytvořili dlouhodobou obchodně-marketingovou strategii. Ta definovala konkrétní cílovou skupinu a vytvořila jasný positioning. V současnosti jednáme o převzetí správy dalších obchodních center z portfolia nového vlastníka OC Haná.

Shrnutí

  • Změna tenant mixu
  • Efektivní refit centra
  • Nový positioning v rámci regionu
  • Výrazný nárůst ceny OC

OC Plaza Liberec

OC Plaza se nachází v samém srdci Liberce – města, které dlouhodobě dominuje žebříčku hustoty nákupních ploch na obyvatele v ČR a které v tomto ohledu předčí i evropské metropole. Jeho správu jsme převzali roce 2020, tedy v roce, kdy obchodní centra čekalo náročné období.

To nám ovšem nezabránilo postavit se výzvě čelem – pracujeme na oživení OC a jeho zařazení do cílové destinace každodenních nákupů. Naším záměrem je vytvořit obchodní centrum, kde bude zákazník nejen nakupovat, ale také se bavit a relaxovat. Tohoto chceme dosáhnout přeměnou přilehlé pěší zóny na rušné místo, kde si lidé sejdou na oběd i večeři. Vytvořením luxusního wellness centra na střeše OC, která nabízí výhled na celé město i jeho dominantu Ještěd.

Shrnutí

  • Pozvednutí vizuálu centra
  • Včlenění centra do každodenního života obyvatel města
  • Optimalizace tenant mixu

OC Futurum Ostrava

OC Futurum je nejstarším velkým obchodním centrem v Ostravě otevřené v roce 2000, které si vytvořilo stálou klientelu ze svého okolí, zároveň se mu ale nedařilo nalákat nové zákazníky. Do portfolia jeho eventů jsme tak v roce 2019 přidali pravidelné farmářské trhy, které získávají velkou popularitu po celé republice.

Šlo o první podobně velké farmářské trhy v Ostravě, pro které jsme navíc vytvořili samostatnou online i offline komunikační kampaň založenou na lokálních farmářích a jejich produktech. Z čistě prodejní akce se postupem času stalo oblíbené místo setkávání lidí nejen z okolí, ale z celého města, které v důsledku navyšuje footfall samotného obchodního centra. K propojení trhů se pořádaly i menší akce na foodtruckové zóně Parkáč pro nalákání jiné cílové kategorie zákazníků.

V rámci naší správy proběhl částečný refit OC, refit několika nájemních jednotek, propojení galerie a průchodnosti centra. Vznikla nová venkovní zóna pro zákazníky centra a celkově se pracovalo na osvěžení obchodního centra a vymanění se ze stereotypu OC, který ho doprovázel posledních 10 let, kdy na OC nedošlo k žádné větší investici. Obchodní centrum Futurum Ostrava jsme spravovali od 04/2018 do 12/2020.

Shrnutí

  • Vytvoření unikátní nabídky v rámci ostravských center
  • Posílení role OC v jeho okolí
  • Přirozené propojení interiéru a exteriéru centra
  • Navýšení footfallu OC

Retail park Tábor

Retail park Tábor o velikost 9 500 m2 je situován v silné obchodní zóně s jediným hobby marketem v regionu a umístěním v obytné části města. Mezi kotevní nájemce patří Albert, Sportisimo, Asko. Retail park byl v naší správě v letech 2015 – 2017.

OC Danubia

Obchodní centrum Danubia je jedno z prvních nákupních center v Bratislavě s rozlohou 30 000 m2 a širokou nabídkou obchodů a služeb. Obchodní centrum má výbornou dostupnost, jak autem tak MHD s 1300 parkovacími místy. Obchodní centrum jsme spravovali v letech 2019 – 2020.

Nákupní park Severka Liberec

Nákupní park Severka Liberec je středně velký nákupní park v silné obchodní zóně v blízkosti dálnice. Park o velikosti téměř 12 000 m2 je obsazen stabilními nájemci, jako jsou Jysk, Okay, Breno, Mountfield, ProSpánek a další. Pro aktivní odpočinek a zábavu po nakupování je nově otevřená HOP Arena, ve které si přijdou na své děti i dospělí. Tento stabilní Nákupní park jsme spravovali v letech 2016 - 2017.

Amazonie

Součástí obchodního centra OC OLOMOUC CITY je také dětský zábavní svět Amazonie, který jsme převzali v roce 2021. Celková výměra dětského světa činí 1 333 m2 a disponuje kromě volné zábavy také službou na hlídaní dětí a kavárnou.

Naším cílem od převzetí bylo navýšit návštěvnost a sjednotit návštěvu Amazonie, ať už s běžným každodenním nebo týdenním nákupem, a to díky propojení se stávajícími nájemci obchodního centra.

Nyní se zaměřujeme na vylepšování našich služeb a zdokonalování herních prvků pro možnost nikdy nekončící zábavy.

Tasmanie

Po převzetí OC Plaza Liberec jsme chtěli pozvednout služby a návštěvnost obchodního centra, na což vybudování dětského zábavního světa Tasmanie bylo ideální volbou. Provoz jsme zahájili v polovině roku 2022 a nyní pracujeme na rozšíření služeb v podobě hlídání dětí a navázání spolupráce s ostatními nájemci obchodního centra.